Bläddra
Sökresultat för Eva Blomqvist... Rensa filter?

av:Eva Blomqvist, Patrick Hjertén

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…
Köp här

Isbn: 9789152358122

Utgivningsår:20210601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Bo Egervall, Eva Blomqvist, Carl-Johan Forssén Ehrlin, Holger Magnusson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta boken. Onlineboken innehåller ej ljud eller interaktiva övningar. Den är tillgänglig från valfri dator eller surfplatta med internetuppkoppling. När du köper en onlinebok så får du tillgång till den i plattformen Kampus. Notera att licensen aktiveras i samband med…
Köp här

Isbn: 9789152355459

Utgivningsår:20181018

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: EB

av:Eva Blomqvist, Patrick Hjertén

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…
Köp här

Isbn: 9789152358115

Utgivningsår:20210601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Eva Blomqvist, Patrick Hjertén

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…
Köp här

Isbn: 9789152358139

Utgivningsår:20210901

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: EB