Sökresultat för Eva Blomqvist...
Rensa filter?
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta boken. Onlineboken innehåller ej ljud eller interaktiva övningar. Den är tillgänglig från valfri dator eller surfplatta med internetuppkoppling.
När du köper en onlinebok så får du tillgång till den i plattformen Kampus. Notera att licensen aktiveras i samband med…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Lärarhandledningar och lärarmaterial Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora Pedagogik Samhälle och samhällsvetenskap Undervisning i specifika ämnen
Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om…